Ώρα να δούμε τη διατροφή... αλλιώς!!

Όραμά μου είναι να καθοδηγώ και να εκπαιδεύω στη διατροφή γυναίκες-μητέρες μέσα από την δημιουργία ενός προγράμματος διατροφής μοναδικό για την καθεμία. Το πρόγραμμα αυτό θα το ακολουθείτε ως τρόπο ζωής πλέον, εντελώς φυσικά, χωρίς πίεση ή άγχος. Είναι μια δέσμευση, απέναντι στον εαυτό σας, ότι "ΕΓΩ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΣ ΦΡΟΝΤΙΖΩ" για την υπόλοιπη ζωή σας.

Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Σχετικά με μένα

Ονομάζομαι Ιωάννα Γιάντσιου και είμαι πτυχιούχος Διατροφολόγος-Διαιτολόγος του τμήματος Διατροφής και Διαιτολογίας της σχολής Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Α.Τ.Ε.Ι.) Θεσσαλονίκης.
Το 2010 ολοκλήρωσα την πρακτική μου άσκηση στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης.
Το 2012 σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Διατροφικών Διαταραχών της Μεγάλης Βρετανίας (NCFED) και το Κέντρο Εκπαίδευσης & Αντιμετώπισης Διατροφικών Διαταραχών (ΚΕΑΔΔ), ολοκλήρωσα την εκπαίδευσή μου στις Διατροφικές Διαταραχές εφήβων και παιδιών.
Συμμετέχω σε συνέδρια και ημερίδες σχετικά με τη διατροφή:
- Ημερίδα: "Τα βιολογικά τρόφιμα και η βιολογικήκαλλιέργεια"
-5ο ετήσιο συνέδριο Αθηροσκλήρωσης
-8ο Μακεδονικό συνέδριο Διατροφής και Διαιτολογίας
-3ο Βαλκανικό συνέδριο Παχυσαρκίας
-7ο Πανελλήνιο Ιατρικό συνέδριο Παχυσαρκίας

2 σχόλια:

Πως να απαλλαγείς από το άγχος

 Το άγχος είναι το συναίσθημα που νιώθουμε όταν βρισκόμαστε κάτω από υψηλή πίεση.   Θετικό μπορεί να είναι το άγχος που μας παρακινεί να επι...